Klantverhalen
Wij helpen organisaties hun digitale ambities waar te maken. In onderstaande klantverhalen lichten we uit hoe we dat doen en bij welke klanten.
Klantverhaal
VNG Realisatie
Gemeenten willen hun burgers een optimale bereikbaarheid bieden via diverse communicatiekanalen. Samen met VNG Realisatie heeft Strict de telefonie- en communicatieomgeving vernieuwd door Microsoft Teams in te zetten. Dit stelt gemeenten in staat om efficiënter te communiceren, zodat zij aan de hoge verwachtingen van hun inwoners kunnen voldoen. De komende tijd migreren verschillende gemeenten naar deze nieuwe oplossing.
Klantverhaal
BNNVARA
BNNVARA maakt content die ertoe doet met de steun van leden. De omroep beheert onder andere daarom veel vertrouwelijke gegevens. Zowel persoonsgegevens als personeels- of financiële gegevens. Om al die vertrouwelijke gegevens zo goed mogelijk te kunnen waarborgen, is het belangrijk dat BNNVARA een goede informatiebeveiliging heeft. Strict helpt BNNVARA met het uitvoeren van risicoanalyses. Zo krijgt de omroep waardevolle inzichten en wordt tegelijkertijd het bewustzijn voor een goed privacy beleid vergroot.
Klantverhaal
Provincie Utrecht
Provincie Utrecht wil haar reizigers een zo optimaal mogelijke tramreis bieden. Samen met Provincie Utrecht heeft Strict daarom het communicatieplatform ULTRA opgezet. Dankzij ULTRA kunnen trams blijven rijden wanneer één van de netwerken uitvalt, kunnen reizigers hun reis plannen met betere realtime informatie en is er een betere veiligheid voor de reiziger. Vanaf deze zomer zullen alle trams met het communicatieplatform ULTRA uitgerust zijn.
Alle klantverhalen
Hoe kunnen we je helpen?
Wij staan klaar om jouw digitale uitdagingen aan te pakken. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe we kunnen helpen om jouw digitale ambities waar te maken.